Vart ska man börja?

Har inte skrivit sen i torsdag och då är det värsta, vart ska man börja? Speciellt när det har varit helg. Får försöka skriva så kort som möjligt.
Fredags firade vi P, av oss fick han en t-shirt och en tjocktröja som jag faktiskt tror att han på riktigt tyckte om. Utgång blev det, Wickan, som jag inte har varit på på år och dar. Hade nog lite för mycket "innanför västen", men så kan det gå. Efter det var vi både här och där, det hela slutade iallafall med att Madde, jag, J och S somnade alla fyra i J. säng.


Lördag
blev det efter sidodär 3 timmars sömn. Gick upp fixade iordning oss så gott det gick och sen drog vi iväg med en överfull bil till Örebro. Skulle försöka shoppa lite, men det var nog inte bästa tillfället för det, så jag åkte hem därifrån med en flaska vatten och en påse från Systemet. På kvällen var det bara att börja om igen. Förfest styrdes i lägenheten mittemot och efter en stund var vi på g igen. Statt senare, som var som vanligt, kokade när jag stog i kön in men lugnade ner mig en aning och det blev allt en lyckad kväll det med. Lånade ut lägenheten till Madde och S, när vi väl kommit tillbaka till Frödingsvägen, själv snodde jag sängen hos J.


Söndag, igår, var den skönaste på länge. Kom hem vid 12 och sen låg jag på soffan och gjorde absolut inget fram till 16.30. Åkte då ut och tränade för Malin med både 4-åringen och Milli, sen var jag helt slut, tog nog varenda kraft jag hade kvar i kroppen. På kvällen laddade Sofia och jag upp med godis, dipp och film, våran sista äta onyttigtdag!


Idag är det första dagen med att bli hälosamma. Har införskaffat mig en bok som det nu ska börja antecknas allt som äts. Än så länge har det gått bra, var ute och fick ett mördarpass för Malin idag igen och på kvällen tog Madde och jag en riktig promenad på 1½ timme, så skönt!

Nu börjar det här inlägget bli lite väl långt, dax att sluta

Kommentarer
» madde

bra sumering av helgen :) tack för promenixen igår. de behövdes. somnade gött efter den =)

2008-10-14 07:12:57
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback