Uppdatering helgen, "Du måste faktiskt förstå att jag måste ha en Maxburgare!"

Har en tendens till att inte blogga så fort det blir helg, på något konstigt sätt får jag alltid så värst mycket att göra då, såklart var det även så denna helg.
Madde och jag var i fredags på Wickan för att se Erik och dom, förfestade gjorde vi hos Erik. Man brukar alltid säga att "ska man gå på Wickan måste man vara sprääng" tror att det kanske har gått till lite väl överdrift? Efterferrade gjorde vi hos Sääf.
Lördag blev det efter många om och men en trip till Örebro, och varför jag alltid ska envisar med att följa med vet jag inte, det är bara allmänt kämpigt och träligt att vara där dagen efter att man vart ute. Killarna hittade iallafall en del så det var ju bra. Festdax var det på kvällen igen, firade Sandra som fyllt år. På morgonen vaknade jag och Madde upp hos Paulisch, det var längsen jag var SÅÅÅ bakis, bara att tugga ett tuggumi var ett rent helvete.


Kommentarer
» ewe

hey!

hehe, låter som en lyckad helg i mina öron (ögon efterson jag läste men men)

:D

puss

2008-10-29 16:30:41
» Madde

ah men frida du måste faktiskt förstå att jag måste ha en maxhamburgare!

ujuj, hur det kan bli ibland.

2008-10-29 17:42:33
URL: http://madelenebeggren.blogg.se/
» FRIDA

ewe; tjeena :) joo men du det var det, hoppas att du hade kul på wickan?



Madde: hahaha aa och när började du gilla de? ;) hmmm :D

2008-10-30 00:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback