Spikat

Då är nyår spikat och klart, Sälen, vad annars, är taggad till och från är 18 stycken och jag vet att det inte kommer att bli tråkigt men samtidigt skulle jag vilja sitta hemma, bara några stycken äta en storslagen middag, dricka gott och bli lite full om man blirt, inte gå in för att bli så spräng som möjligt och festa till 6 på morgonen. Gud vad urtråkig jag låter, blir nästan mörkrädd för mig själv, jag som alltid varit tvärtom, tror iofs att det beror på allt som händer runt omkring mig nu, jag HOPPAS det annars kan jag lika gärna lägga mig i graven nu om jag ska känna mig som 70 när jag bara är 20..

Nej det kommer bli kuuul! =)



Grattis Madde till körkortet idag med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback