Snabb leverans

Beställde ny tv i söndags som jag skrev och fick den redan idag, det var inte pjåkigt de inte! Så pappa var här förut, ställde upp den och fixade kanalerna, fick dom dock liggandes lite här och var, men vad gör de han skulle ordna det till mig någon dag så, inte värt att jag börjar ge mig på det heller.

Nu ska jag sätta mig och plugga frukter, ananas, mango, papaya, physalis osv. för imorgon kommer 2.an från Bråtenskolan på besök till oss och ska lära sig om frukter. Och av alla så satta han mig på den uppgiften, herregud hur ska det gå? (vad har jag gjort för dumt för att förtjäna de?:P) Önska mig lycka till!

Måste också passa på och säga grattis till Sofia som idag fyller 20 år :)

Kommentarer
» madde

haha varför ska dom lära sig om frukten kan man undra? nödvändigt! lycka till! :)

2008-10-08 17:08:34
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
» FRIDA

madde, det kan man undra, det är nått projekt nu "5 om dan" och vi hade det väl mest för att dom skulle få smaka på nya frukter, inte vet jag :P

2008-10-09 00:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback