Ny start

Jag har ingen självdisiplin alls, iallafall inte när det gäller att vara nyttig, jag får på min höjd något ryck och är det i några dagar sen är det kört. Men nu är vi två om dethära så på måndag kör vi, jag och Sofia, allt vi stoppar i oss kommer antecknas och minst en promenad varje dag ska bli vardag. Men än är det inte måndag så idag tog vi en lunch på Paris, kycklingfilé och pommes frittes för min del, goott! Har stoppat i mig både det ena och det andra förutom det så just nu känner jag mig en aning gravid, på tal om det fick jag barn i natt, jovisst vettni. En liten flicka blev det, det gjorde inte ont alls utan allt var som vanligt efteråt och jag blev pinnsmal, ibland börjar jag undra vad som kretsar i mitt huvud egentligen.

"Fruktkursen" med barnen idag gick över förväntan, det var barn överallt emellanåt, 1000 frågor varför, om, hur? men i det stora hela skötte dom sig och jag tror nog att jag iallafall lärde dom att tycka om minst en ny frukt.





Om, om?

Kommentarer
» Annica

Åhhh du är så duktid Dolfan, jag e stolt... haha

2008-10-09 21:43:18
URL: http://spoile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback