Minusgrader redan?

Då var det snart torsdag igen, sen fredag och helg. Till helgen blir det maskerad och halloweenfest, ska inte längre ha Pippidräkten som egentligen är för 6 åringar, nej, Annicas Pontus tyckte att jag så ut som en kock, det ska jag dock inte vara! Vad det istället är får ni se på lördag..

Idag eller rättare sakt i natt åkte mamma och pappa till Rom, så nu är jag lite Ella och husvakt, Simon är kvar hemma men hur vidare koll han har på allt är ingen som vet.
Ella fick följa med på en långpromenad nu ikväll, vi gick förbi och tände ett ljus för Malin på vägen. Jag var påpylsad med kläder från topp till tå ändå var det svinkallt, kanske för att jag gick i tygskor, att införskaffa sig ett par varmare kanske vore en ideé.

Ella piper som ett uppsnurrat gosedjur nu och tycker att klockan är långt efter läggdax, så för att få tyst på henne blir det sägen nu.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback