Förändringar

En hel del grejer som händer i mitt liv för tillfället och jag vill egentligen inte vara med, hellre lägga mig under täcket och gå upp när allt är fixat, men så är tyvär inte verkligheten! För det första så måste jag hitta en ny lägenhet, efter årsskiftet ska Camilla flytta hit igen, så hör ni eller vet någon lägenhet som är till salu eller ska hyras ut så hojta gärna till!

"Problem" 2 som både ger mig magont och huvudvärk nu, går jag inte in på, det tar vi när det kommer, men säger bara fy fan, trodde att jag hade träffat dom mest konstigaste, vrickade osv personerna man kan men nej, en sak jag har lärt mig med tiden är att jag aldrig aldrig kommer sluta förvånas över folk. Allt löser sig, på ett eller annat sätt, de har varit mitt motto dom senaste månaderna så jag håller fast vid det.

Kommentarer
» L

problem två = killproblem?

2008-10-22 16:42:01
» madde

de är klart de löser sig med både det första och det andra :) lite jobbigt bara att båda kom precis på samma dag..

2008-10-22 18:39:51
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
» FRIDA

L: nej faktiskt inte, jag ska berätta för dig fast på msn, ska ta det i bloggen med fast inte just nu, du kommer dö!



Madde: Ja det är väl självklart, vore synd att dela upp de, fast kanske lika bra att ta allt när man är igång..?

2008-10-23 01:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback