En dag till i livet

Medans jag väntar på att kunna klicka hem ett par gåskor så kan jag skriva av mig om dagen. Inte värst mycket intressant idag, tillbaka till jobbet och långpass igen. Kl 8 började jag imorse och vid halv 9 rullade en skolklass in, dax för andra fruktkursen. Idag gick det faktiskt rätt bra, det var en mycket mer uppfostrad klass som gjorde som man sa och stog på sin plats nästan hela tiden! Imorgon är det dax för sista klassen, tack gode gud.

Annars då, att stå emot onyttiga saker gå forfarande bra. Köpte mig en stavmixer idag så nu ikväll gjorde jag mig en smootie. Supergott och superenkelt!


Jordgubbsmoothie
2 1/2 dl vaniljyoghurt eller mild naturell youghurt
1/2 banan
1 dl frysta jordgubbar



129:- på ICA nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback