Legitimation

Det här med att inte vara jag. Två helger i rad har jag nästan blivit helt nekat att få komma in på Statt för att vakten påstår att det inte är jag på körkortet. Första helgen la jag inte ner någon energi alls på det och frågade bara om det var för att jag är brunhårig på kortet och blond nu, men nej det var "ansiktsuttrycket". Fine, statt är inte så viktigt så skitsamma svarade jag bara men då ändra han sig och släppte in mig. Till historien hör också att denna vakt är ny, jag har iallafall inte sätt honom förut och det borde jag eftersom jag i princip är stammis där (fy!), tänkte att nu har även han sätt mig och sen var det inget mer med det. Meeeen tror ni inte att det var samma visa med samma vakt ilördags då tröttnade jag och sa till honom att ta dit vilken vakt som helst och fråga om dom aldrig har sätt mig inne på statt förut. Efter mycket funderande släppte han in mig..
Okej jag kan hålla med om att jag inte ser helt klok ut på mitt körkort och att jag är brunett men man ser ändå att det är jag. En helg till ska jag testa och är det likadant då så överväger jag att göra ett nytt eller använda passet istället..

image292
Ungefär så snygg är jag på mitt körkort ;)



Kommentarer
» Anna

Hahahaha! vad har du gjort med bilden? ;)

2008-03-26 07:49:57
» Anonym

jag har inte gjort nått, ser ju ut så ;)

2008-03-26 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback