Söndag

Söndag och jag har varit ledig, så skönt! Har bara varit en segdag idag, sov först bort halva dan, sen rullade Madde in och gjorde mig sällskap, blev tv och filmtittande och så sov vi lite mera. Vid 5 pallrade vi oss ut soffan och jag åkte och red Milli en sväng efter det ut till Lotus men han fick lite vila idag, hade inte så stor lust att rida i spöregnet!
Nu ska jag ta mig in i duschen och sen ska de bli tacos och chill med Madde, Emma och Anna :)

Återigen tack alla mina vänner, vad skulle jag göra utan er?!
Att ni står ut med mig, men det blir bra igen, någon gång, det måste bli det och det kommer bli de, måste bara kämpa lite extra!

Kommentarer
» Madde

Du kämpar på Frida! Men till slut så löser det sig ALLTId, på ett eller annat sätt.

2008-07-21 21:28:12
URL: http://madelenebeggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback