Ledig dag

+

Igår var jag ledig och hade en heldag med Hanna :) Fick för mig att jag ville in till Örebro igen så sakt och gjort - Hanna som var pank (okej 70:- hade hon faktiskt ;) och jag med beslutångest som vanligt. 2 halsband från H&M, vit v-ringad trekvartströja från H&M och bh till träningen från Lindex blev iallafall fynden, Hanna försäkrade mig om att jag inte behövde köpa något nytt att ha på mig till helgen och att jag kunde få låna nått av henne- så okeej.
Efter det åkte vi och tränade spining- såå tråkigt men fy satan vad gött! Har sakt det förut och säger det igen, det är så skönt att träna.

image263


Dagen idag har enbart varit seg och jag pinade mig igenom den på jobbet, usch vad trött jag var, så nu blir det sängen har ju ett lika roligt pass imorron igen, 7.15-18.30.

God natt hörrni

Kommentarer
» Nathalie

tack sötnos :)

2008-01-22 22:51:52
URL: http://supeerbaben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback