Stockholm

Hannas och min lilla Stockholms-trip var en upplevelse, den innehöll nog det mesta. Kista Gallerian blev första stoppet och dit hittade vi lätt som en plätt sen var det att hitta till Moster på Södermalm, efter att ha kört fel och missat avfarter osv. 3 gånger så kom vi rätt. Nått vi klarade också mycket bra var att åka buss till ambasaden, den gick i princip utanför huset och nästintill ända fram till ambasaden. Väl där kom problemet, först väntan i 30min innan Hanna väl kom in och sen var det bara att vänta och vänta och vänta och jag hann nog tänka 10000 gånger att nu måste hon nog snart komma, fööör jag fryser ihjäl! Och visst kom hon igen, efter hela 2,5 timmar, haha! Herregud :P
Visumet fick hon iallafall godkänt :) Stan och shopping stog efter det på dagens schema. Jag överhandlade mig inte överhuvudtaget.

Svart klänning H&M, beight linne H&M, bruna skor Vagabond, ljusgrå spräcklig tröja BikBok.

Hemfärd blev det runt 16 och ja jag erkänner vi körde även lite fel på den resan meen vi kom faktiskt hem tillslut ;)

Kommentarer
» Madde

Japp, Peggy vill ju ha en syster hehe.
Hur går det med lägenheten?

2008-02-28 07:25:49
URL: http://madelenebeggren.blogg.se
» L

Jadu, är det nån fest i helgen så kan jag komma då!=)

2008-02-28 08:34:44
URL: http://lisiruskki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback