Vädret, hallå?

Ey snart vet jag inte vad det blir med det här vädret, ena dagen värre än den andra! Sitter och väntar på att det ska sluta blåsa och regna lite, så jag kan åka till lilla hästen och rida, men tror att jag kan få sitta hela natten och vänta på det. Vad gör det med spöregn om man kan sitta inne, ligga på soffan och kolla på en film?
Jag ger upp, på regnkläder och ut i ovädret. Ju fortare jag kommer ut desto fortare kommer jag hem och kan vila, är lite trött efter att Madde och jag var på äventyr igår kväll och natt..


Såhär var vädret på lördagförmiddan när PIP var, ungefär så är det nu med,
för den som missat, fast värre, med blåst! Jag HATAR det rent ut sakt :P

9 dagar

Kommentarer
» Hanna

verkar vara värre än någonsin ju, vädret är det ända svenskar pratar om i år! :P

2008-08-14 22:48:14
URL: http://lifebyhanna.blogspot.com
» FRIDA

Hanna; Det är värre än vanligt, höst redan och då skämtar jag inte, tur att du inte är här för då hade du deppat ihjäl ;P

2008-08-15 00:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback