Skor

En anledning till att jag inte är ute och går allt för mycket, förutom när jag har lilla Ella och när jag fått nått knäppryck, är att jag inte har några bra skor. Och eftersom jag har tänkt att börja använda mitt träningskort igen så måste jag investera ett par nya. Har letat länge, om jag har, men med mina fötter till glasspinnar, smala och spetsiga, är det inte allt för lätt + att det aldrig finns några i min storlek (det fanns inte ett rätt där). Men nu har jag hittat 2 par som faktiskt ser ut att vara mjuk och i min storlek. Problemet nu blev, som jag sa, att det finns 2 par jag kan tänka mig och alla känner ju till min beslutångest, om inte så kan jag berätta att den nästan är av värsta sort. Så nu är ju frågan vilka jag ska ta, dom är princip likadana, båda har samma märke men priset skiljer. Så är dom dyrare bättre än dom billigare eller tvärtom? Vilka problem jag har, men fasen jag är nästan glad att jag inte har större, längre..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback