På jakt

Har köpt en ny soffa vilket gjorde att jag måste köpa ett nytt bord också, för det jag har nu blev för långt. Så idag efter att man var klar med jobb och hästen drog mamma med mig in till Mio för att leta på ett nytt, kunde vara lite roligare med nått annat än ett ikea bord, men nej inte fanns nått litet bra som passade mig där inte. Det hela kommer sluta med att jag tar första bästa billigaste jag hittar från ikea. Jaja efter det tog vi en sväng till Maxi, där ruinerade jag mig inte heller direkt, men lite smått och gott slank med. Följde med hem till mamma och pappa, fick lite mat och gick ut en promenad med Ella. Och nu sitter jag forfarande kvar här, spelar ju ingen roll var jag är bara jag har en dator ;) och eftersom Simon inte är hemma så snor jag både den och hans säng i natt =)


12 dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback