Idag kunde jag har förvånat

Skulle gå upp med Sofia 6.30 för att ta en morgonpromenad, men igår när jag skulle gå och sova hade jag en fors av näsblod, så när hon ringde så övervägde jag att ligga kvar i sängen och sova 2 timmar till för att undvika att få det idag igen på jobbet. Det värsta var att jag verkligen var superpigg och kunde knappt somna om, så då blev jag nästan lite arg på mig själv att jag inte följde med. Kunde ha förvånat alla men inte ;)

Imorgon åker Anna, Madde och Emma till Alanya, själv skulle jag vara ledig och börja packa och kolla över vad jag ska ha med mig tills vi åker men nej så blev det inte, ett pass 7.30-18.30 "lurade" min lilla chef på mig, men pengar behövs  ju..

4 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback