Hemma igen

Veckan och resan i Alanya är redan över, tyvär. Har haft det superbra, kanon varmt- dock moln 2 dagar, druckit gott och även "gott" (efter ett par tequila tar det emot lite), dyngdissatt alla turkar, gått vilse och varit nära dödenupplevelse, blivit bestulen på min handduk (en jätteoljig, saltig, sandig och blöt en, hur tänker man då?! :P) osv. men sist men inte minst har jag haft ett kanon sällskap! :)

Resan hem tog oss 17 timmar, åkte 20.30 från hotellt igår kväll och var framme i Örebro 15.00 idag, och fasiken vad det hade hänt grejer medans jag var borta. Det tar vi i ett senare inlägg eller imorgon just nu är jag svinförbannad för jag kommer inte in på varken msn eller hotmail pga fel lösenord!!??!! Antingen är det något vajsing med själva msn eller så har någon jävla idiot hackat sig in på den och bytt, är fallet så så kan den vänligen logga in sig igen och byta tillbaka, har en heldel information och grejer jag måste fixa som ligger där.

Tack för mig, bilder från resan kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback