För den här gången?

Då var PIP slut och jag har haft helt sjukt roliga och galna dagar! Det mesta har vi nog lyckats med, jag själv inledde fredagen med att få en mördat höft och vrickad axel tillsammans med Frida, tappa leg och mobil (som tur är återfått det igen!), vaknat upp i Malins soffa i den konstigaste ställning man kan ligga på osv. Ingen idee att gå in på alla dagar i detaljer för då kommer det aldrig ta slut. Jag säger som Anna, festivaler är helt klart min grej om det finns dusch och toalett, så vad passade bättre att det blev en i våran lilla stad?
Plus i kanten också till Annas lägenhet!

Tack alla för den här helgen och hoppas på att det blir nästa år igen!

"Ni kommer väl ihåg hur vi gjorde?"










Kommentarer
» Hanna

vad söt du är fritte:) fin i håret! hultsfred har dusch och toalett också, du ska allt med dit också.. eller någon annan festival.. nästa sommar ;)

2008-08-05 17:42:21
URL: http://lifebyhanna.blogspot.com
» Anonym

Svar

Hanna: jaa men förfasen då följer jag med såklart, absolut absolut! Just nu vill jag testa allt som går typ, så kan väl testa att inte duscha på 4 dagar också, haha!

2008-08-05 23:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback