Begravningen

Dagen idag gick trots allt rätt bra. Begravningen var som jag trodde väldigt fin. Många många blommor, ljus, mycket folk och fin musik. En låt som alltid kommer relateras till Malin är Curly sue, det var nog när den låten började spela som det brast för många som hade suttit tysta och gråtit lite för sig själva.
Så idag har jag varit på min första begravning men jag kunde aldrig föreställa mig att det skulle bli på en vänns som livet nyss börjat för.
Efteråt åkte nog dom flesta ner till "Strandkanten", men Anna, jag och Emma kände att det skulle bli för mycket på en och samma dag, så vi plockade upp Madde och åkte till Örebro för att få något annat att tänka på. Jag växlade in pengar till Alanya så nu är det fixat, köpte krukorna jag glömde sist vi var där och så hittade jag ett par byxor också.
Imorgon blir det Kräftskiva, nu blir det sängen.





Bild från
www.nogg.se/tillminneavmaliz
Sov gott Malin!

8 dagar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback