tick tack

Klockan är på tok för mycket för att jag ska vara vaken, men jag är superpigg! Imorron kommer dagen gå i ett, även fast jag inte börjar förens 16.00, dom dagarna man jobbar kortdag är nästan "värst". Man ska alltid försöka hinna med så mycket som möjligt antingen innan eller efter och jag som dessutom är tidsoptimist ska alltid hinna med 2 saker mer än vad alla andra planerar in, men faktum är att jag brukar faktiskt lyckas.

Nej bäst jag gå och lägger mig, ska ju upp ganska så snart, hoppas att det blir som jag (mfl) vill imorron, och om det finns nån gud där uppe så hoppas jag för min lilla vänns skull att det blir så.

God natt alla!

image285

Kommentarer
» Madde

Kan vi inte ta en utgång i helgen? Det var ju hundra år sen!

2008-04-16 08:35:10
URL: http://madelenebeggren.blogg.se
» Lajs

frida,
vad har hänt med what about brian?? jag saknar det. Kan dom inte visa det istället för nått skitprogram?:P

2008-04-19 11:21:16
URL: http://lisiruskki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback