Smaklöst

Idag har jag pinat mig igenom en heltdag på jobbet, har snorat, hostat, knaprat alvedon, mått illa och jag vet inte vad, men jag är för plikttogen för att gå hem när jag väl tagit mig till jobbet- även om halva dagen är kvar. Riktigt segt och jobbigt gick det, Anna kom iallafall och hälsade på mig (såklart när ruschen var) den lilla stackaren har fått urinvägsinfektion igen.
Ett plus idag var att jag hade fått tillbaka lukten och då även smaken, tack! Hur äckligt är det inte att äta när man inte känner nån smak utan bara konsistensen? Jag vet, heltvidrigt och man tappar aptiten direkt. A som hade varit jättesnäll och gjort mat tills jag kom hem igår också, men som sakt idag var de tillbaka och matlådan smakande mumma! Kyckling och ris är inga fel..

image298


Kommentarer
» Anna

Haha, jo jag pratade med Mr P igår & han var ganska rund om fötterna ;)HELT GALET ROLIGT skulle det vara och bara åka upp ikväll & gå på Takida!!

2008-04-25 09:42:50
URL: http://annfor.blogg.se
» sandra

frida varför var du inte på hc igåååår?? :) hade varit såå kul !

2008-04-26 10:34:34
URL: http://peaks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback