Klona mig

Den här helgen skulle jag ha viljat vara på två ställen samtidigt, igår hade jag mer än gärna viljat vara i Sälen och sätt Takida och jag kunnde verkligen ha varit där med A och träffat Sandra meeen nu är det ju så att jag jobbar och det är inte det lättast att byta bort.
Imorron kunde jag med ha fått jobbat men då ska jag till Göteborg så idag blir det inget festande eller statt trots att det är lönehelg och allt, men vi ska åka redan klockan 6 så isåfall blir det att gå direkt ifrån förfesten, men nej orkar inte gå runt och vara bakis hela dan där. Så istället ska jag umgås med Madde och bara ta det lugnt.

Ha en kul kväll alla!


Kommentarer
» Lajsa

YOO!! du ska du med till strömsholm imorgon? valborg å kvarn börjar ha öppet ute;D

2008-04-29 12:06:38
URL: http://lisiruskki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback