Dagen idag

Dagen började med en försovning imorse, inte allt för konstigt eftersom vi aldrig kom i säng inatt, som tur var hade jag ett kort pass idag. Efter jobbet blev det hoppning med Violet och Lotus ute i det fin fina vädret- såklart det ska snö-regna och vara jävligt bara för att jag ska träna, pissväder med andra ord! Träningen gick trots allt bra och det är ändå det viktigaste =)
Sen ni ska ni få höra vad jag gjorde när jag kom hem, joo jag ställde mig och gjorde köttbullar, alldeles egna och dom gick att äta. Tänkte ta en bild på det för att bevisa men batteriet i kameran tyckte inte detsamma och la av och självklart är laddaren kvar hos Anna, såklart.

image297

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback