April, april

Första april idag och ja jag blev lurad, 2ggr, men jag ger ingen eloge till nån av er eftersom jag alltid är lättlurad. Första var av mamma hon ringde och berättade att min skatt..grej? hade kommit och att jag hade fått 3200:- i restskatt- jag gick i princip upp i atomer! (till saken hör att jag hela året varit jätteorolig att jag just ska få just restskatt eftersom jag fick det första året jag jobbade på Kronhallen men har sen varit och pratat med våran kontosnisse) men nu är det så att min mamma kan verkligen inte hålla sig så hon började dynggarva och berättade som det var, att jag hade fått tillbaka vad det nu var..Jättekul, verkligen ;)
Andra var av Mr men det var så dåligt så det tänker jag inte änns skriva om, han var bara tvungen att lura mig men kunde inte komma på nått bra, men visst även han fick mig att lite småkoka :P

Annars idag har jag varit ledig och har faktiskt fått mitt hår klippt och färgat (KORS I TAKET!) så nu är det kort och blont igen, efter det blev det en tur med Sofia till Karlstad, där stog på schemat stan, Ikea och Maxi och det shoppades hejvilt för min del.

image294

Kommentarer
» Lajsen

haha, jag blev bara lurad en gång, av tidningen:P

2008-04-04 10:14:36
URL: http://lisiruskki.blogg.se
» FRIDA

Hahah men Lisa, typiskt dig ;P

2008-04-10 01:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback