Borta bra men hemma bäst

Jaha då sitter man hemma igen då =) Förra helgen hade jag ledig och åkte hem redan på torsdagkväll. Fredagen blev det stan med Sandra, kollade hennes lägenhet och lilla vovve, sen på kvällen blev det fest med Malin och Kristin.
Lördagen blev det shopping i Örebro och på kvällen fest igen såklart med Madde, Emma och Evelina vi hamnade på Wickan och såg Patrik & Lillen ;P
Söndagen sovs mest bort och sen var det bara att åka tillbaka igen.
Veckan som gått har inte hänt något nytt, Lotus har varit lite halvknäpp och betätt sig som en unghäst..
Egentligen skulle vi till Kungsbacka på tävlingar den här helgen, men tillslut blev det inte så, så bestämde mig idag för att åka hem, hoppade på ett tåg i Köping och hamnade självklart i vagnen för barn och föräldrar, typiskt men orkade inte leta i fler vagnar efter att gått igenom ett antal proppfulla, ett plus var iallafall att jag fick åka gratis, hade tänkt att köpa en biljett på tåget men det kom ingen, inte allt för ledsen för det ;)
Nu ikväll blir det att festa, vad annars, sen tillbaka ganska så tidigt imorgon eftersom jag har 5 hästar som väntar på att få komma ut.

Hejra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback