Vakna med tuppen

Nu blev det segt när jag satte mig ner och tog det lugnt. det har gått i ett från igår till nu, men det är väl bra att jag har lite att göra..
Det började igår med jobb fram till 16.00, en jättejättesnabbis på stan efter det kollade bara lite efter skor. Sen hem och ut till stallet, iväg och tränade och var hemma igen vid 23 tiden. Sen trodde jag att jag skulle jobba 16-20.15 idag så jag låg och kollade på tv och la mig inte speciellt tidigt. Men så blev det inte, nejnej kl 8 imorse ringde mobilen och jag såklart var det jobbet. Det blev inget jobbande 16-20 utan 11.30-18 i Sandviken!  Ja men det går det med även om jag känner mig mer hemma på "Stora".

Ikväll blir det att umgås med Hanna och Sandra och vilka som nu ska hit, jag är rädd lillbrosan ska ha fest...
Nepp jag lär göra mig lite iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback