En i mängden

Jahopp då har även jag skaffat mig en blogg. Får se hur länge jag orkar hålla den vid liv bara :P

Idag har jag haft ledigt från jobbet, sov ganska så länge, tog en långpromenad med hunden och efter det åkte mamma och jag in till Örebro. Var inte ute efter att hitta något speciellt men köpte mig iallafall en jacka från H&M, en tubtopp från GinaTricot och ett par vita leggins - äntligen som jag letat, varit slut hela tiden :P. Kunde ha köpt hur mycket mer kläder och skor (!) som hellst men för en gångs skulle höll jag lite i pengarna.
Annars ikväll har jag tränat med hästen och haft en prov åktur med Sandra och volvon. Åker till Strömstad på fredag så vi tyckte att det var lika bra att hon körde den lite innan.
Strömstad på fredag som sak, kul att träffa Hanna och Alex. saknar er allt ska ni veta.

nepp nu ska jag kila

hejraa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback